primcom16
   
ПнВтСрЧтПтСбНд
   

Науково-методична рада  

   

Інформація для абітурієнтів та слухачів  

   

Міжнародна співпраця  

UNDP
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   

Навчальна програма «Референт. Помічник керівника»

Деталі

Запрошуємо всіх бажаючих на навчальну програму «Референт. Помічник керівника» ( 1,5 міс.)

Повідомляємо, що референт – це особа, яка забезпечує органiзацiйний, експертно-консультативний, iнформативний та координативний супровiд управлiнської, наукової та iншої дiяльностi керiвника, адмiнiстрацi або окремої посадової особи з метою забезпечення їхньої управлінської діяльності.

Професія референта визначена у Класифікатора професій ДК 003:2010 (в редакції 2019 р.) – 3436.1 Референт. Помічник керівника підприємства (установи, організації)

Контактний телефон: (044) 234-77-47

Мета програми:
формування комплексу знань та умінь щодо професійної діяльності референта та помічника керівника.

     Основним завданнями програми є набуття компетентностей щодо принципів організації роботи референта та формування необхідних для референта комплексу знань та умінь щодо забезпечення ефективної діяльності керівника організації на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

    У процесі навчання надання знань і умінь щодо:

– технологій управління організацією, прийняття різних видів управлінських рішень;

– системного і креативного мислення;

– основних положень теорії й практики референтської діяльності (планувальної, організаційної, інформаційної, аналітичної, спічрайтерської діяльності);

– принципів організації робочих нарад, ділових поїздок та інших комунікаційних заходів;

– правил ведення ділових бесід і телефонних переговорів;

• основ професійної ділової етики, сетикету, мовленнєвої комунікації, ділового протоколу;

• виконання основних видів робіт у сфері документаційного, інформаційного та аналітичного забезпечення управлінської діяльності на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;

– пошуку, зберігання, систематизування, опрацювання інформації різних видів, необхідної для реалізації керівником його управлінських функції;

– раціональної організації робочого місце референта та керівника організації відповідно до можливостей сучасних інформаційних технологій.

Курс має три навчальні модулі («Загальні питання управління», «Основи референтської діяльності», «Інформаційні технології в референтській діяльності») і розрахований на шість тижнів (півтора місяці).

НАВЧАЛЬНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 3 КУРСУ

(напрям або галузь знань) «Управління та адміністрування»

напрям підготовки (спеціальності) «Менеджмент»

навчальна програма «Референт. Помічник керівника» ( 1,5 міс.)

Спеціальність відповідно до Класифікатора професій
ДК 003:2010 – 3436.1 Референт. Помічник керівника підприємства (установи, організації)

 

 

 

п/п

 

 

 

 

Змістовні модулі

Кількість годин

Всього:

З них:

Аудиторні

В т.ч.

Лекції

Практичні заняття

Самостійна робота

1.

Модуль 1. Загальні питання управління

56

56

36

20

 

1.1

Загальна теорія управління

 

12

8

4

 

1.2

Теорія організації

 

12

8

4

 

1.3

Прийняття управлінських рішень

 

12

8

4

 

1.4

Системне мислення

 

10

6

4

 

1.5.

Психологія управління

 

10

6

4

 

2.

Модуль 2. Референтська діяльнісить

102

102

44

58

 

2.1

Науково-практичні підходи до референтської діяльності. Референт в системі управління.Психологія референтської діяльності.

 

16

10

6

 

2.2

Організаційна діяльність референта. Організація праці кервника. Тайм-менеджмент.

 

18

6

12

 

2.3.

Комунікаційна діяльність референта. Ділові комукнікації. Ділові переговори. Діловий етикет. PR-технології. Робота з засобами масової інформації. Організація Web-комунікацій

 

22

10

12

 

2.4.

Інформаційна та аналітична діяльність референта. Управлінська аналітика. Підготовка ділових документів. Основи аналізу текстів. Стилістика ділового тексту.

 

22

10

12

 

2.5.

Спічрайтерство

 

12

4

8

 

2.6.

Організація роботи в соціальних мережах

 

12

4

8

 

3.

Інформаційні технології в референтській діяльності

80

80

14

66

 

3.1

Організація ефективного документообігу з використанням табличного процесора MSWord

 

20

2

18

 

3.2

Опрацювання табличних даних засобами електронних таблицьMS Excel

 

20

4

16

 

3.3

Створення мультимедійних та інтерактивних презентацій.

 

18

4

14

 

3.4

Візуалізація даних. Технології опрацювання графічної інформації

 

14

2

12

 

3.5.

Використання хмарних технологій для спільної роботи з документами

 

8

2

6

 

4.

Комплексний випускний залік

 

2

 

 

 

 

ВСЬОГО:

240

240

94

144

 


 

 

   

Обрати мову  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Реєстрація на курси  

   

Післядипломна дистанційна освіта  

   

Наші нагороди  

Scan-131119-0003.jpg
   

Випадкове фото  

3.jpg
   

Всього відвідувачів  

3965966
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
36
3303
5343
3568569
60882
270696
3965966

Your IP: 185.11.29.251
Server Time: 2019-12-10 21:37:00
   
Ми в соціальних мережах



   

Студентське життя  

pgf 2014 17 11 1 
   

Login Form  

   

TV  

   
© Навчально-науковий інститут неперервної освіти

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Інститут неперевної освіти
Факультети
Фізико-математичний факультет :: Факультет філософської освіти :: Факультет фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний факультет :: Факультет інформатики :: Факультет іноземної філології :: Факультет історичної освіти :: Факультет корекційної педагогіки та психології :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет магістратури, аспіратнути та докторантури :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ